AKADEMIA DOBRYCH PRAKTYK

WYŻSZA SZKOŁA FINANSÓW I ZARZĄDZANIA W BIAŁYMSTOKU

W ramach cyklu wykładów z praktykami biznesu – Akademii Dobrych Praktyk, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku zaprasza ekspertów, którzy na podstawie swoich doświadczeń zawodowych dzielą się praktyczną wiedzą ze studentami. Interaktywny wykład, ma formułę otwartą, cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców Białegostoku.

Cele Akademii:

– pokazanie praktycznych case study

– stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy

– popularyzowanie sprawdzonych rozwiązań

– poznanie ścieżek kariery liderów zmian

W latach 2017/2018 mieliśmy okazję gościć następujących prelegentów:

– Rafał Chraboł, temat spotkania: „Mój pierwszy Startup – czy to już ten czas?

– Piotr Czubaty, temat spotkania: „Ten RODOsny dzień – czyli: gdzie ta rewolucja?”

– Grzegorz Grzybek, temat spotkania: „Co Facebook wie o użytkownikach i jak tę wiedzę wykorzystać w e-sprzedaży

– Marta Rogalewska, „Taniec, startupy i biznesowe ADHD. Jak Fair Play Crew przekuło pasję w markę rozpoznawaną na całym świecie”

– Anna Daszuta Zalewska, temat spotkania: „Startupowy zawrót głowy – sprawdź, czy jesteś gotowy na ten biznes”

– Piotr Kluczewski, temat spotkania: ,,Z korporacja na TY – czyli blaski i cienie pracy w korporacji”

– Grzegorz Kuczyński ,,Wszystko co robisz, rób z pasją. Od truchtu do najlepszego biegu w Polsce.”

– Aneta Andruszkiewicz „Akcja rekrutacja, czyli jak rekrutują najlepsi! UNIBEP S.A.”

– Dorota Ostrożnaska „Zarządzanie poprzez motywację wg modelu Prof. S. Reissa – Reiss Motivation Profile”

– Dorota Grabowska „Wyzwanie w budowaniu strategii marki premium na przykładzie firmy Auto-Breczko”

– Katarzyna Rutkowska „Jak zostać prezesem spółki giełdowej – AC S.A.”

– Elwira Horosz, „Znaczenie wizerunku w biznesie”

– Krzysztof Dmochowski, „Od kierowanika do Lidera Sprzedaży, przebyta droga”

– Sylwester Mariusz Pilipczuk, „Jak kupuje mózg, czyli czytanie klienta ze zrozumieniem”

– Artur Zawadzki, „Dobre praktyki z zakresu Lean Manufacturing stosowane w przedsiębiorstwie SaMASZ”

– Jarosław Kiryluk, „Proces wdrożenia nowego wyrobu w firmie PRONAR”

– Maciej Aronowicz, „Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez marketing sportowy i społeczny na przykładzie działań firmy Unicell Poland”

– Wiesław Treszczotko, Andrzej Leończuk „Modele biznesowe w logistyce firmy Barter S.A.”

– Wiktor Marek Siergiej, „Ekspansja na rynki zagraniczne – Promotech”

– Urszula Wnuszyńska, „Zarządzanie zespołem – wyzwanie lidera”

– Mariusz Dąbrowski, „Bezpieczeństwo przedsiębiorstwa w innym ujęciu” – CynkoMet

– Sebastian Rynkiewicz, „Przywództwo w sieci – budowanie potencjału. Gwiazdy w sieci – gwiazdozbiór czy kometa?” – Klaster Obróbki Metali